Februarutfordringen

onsdag 2. februar 2011

Dåpskort

Jeg hadde jo noe å dele alikevel om scrapperommet er nedpakket! Et helt enkelt dåpskort jeg har laget til mitt nye gudbarn Oscar ♥




Dessverre husker jeg ikke hva alle arkene heter og siden alt er pakket ned var det ikke så lett å finne ut heller:) Men lister opp de jeg kan her: Jeg har brukt av Nostalgi (hvite stjernene) den nydelige blå bakgrunnen er fra konfirmasjonsserien. Og passer like bra til dåp som til konfirmasjon syns jeg :) Arket på tag'n er fra arket Journal og det med stjerner er ganske så nyt. Et av de flotte herrearkene som er kommet♥

Nå gleder jeg meg syyykt til å få opp mitt nye scrapperom, og få leke med Lines nye fantastiske ark! Jeg sier det igjen, jeg er sååå heldig som er DT for Papirdesign. Bortskjemt på gode produkter rett og slett♥♥♥

Scrappehilsen fra Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar