Februarutfordringen

lørdag 24. september 2011

Bryllupsalbum

Jeg var i bryllup i sommer hos noen venner, og ble spurt om jeg
kunne knipse litt bilder. Dette gjporde jeg og etter bryllupet
skulle jeg da sende bildene til dem. Men det ble jo litt kjedelig
å bare sende en cd, så jeg lagde likegodt et lite album.
Alle materialene er fra Papirdesign. Jeg har brukt mye av denne
sommerens kolleksjon, men også fra flere tidligere kolleksjoner.
Blomstene og halvperlene er også fra Papirdesign og er ny i høst.

Forsiden ble ganske enkel, med arket Roser er røde.



På innsiden har jeg brukt av et av de nye stemplene også.
Også her arket roser er røde og et par fra tidligere kolleksjoner.

Litt bilder fra de festpynta omgivelsene.
Rosearkene er faktisk fra ganske lenge siden, men fortsatt like vakre.
Det grå med treverket er et av mine favoritter fra fjorårets julekolleksjon.


Nydelige pyntede bord.
Arkene er Fioler er blå og Svalene er søte.
Det grønne arket er god gammel årgang.
Her har jeg også brukt litt blonder.



God sommer-arket får pryde sidene med feststemte mennesker.
Sammen med et ark fra bryllupskolleksjonen i vår.


De siste sidene med det vakre brudeparet ble slik som dette.
Og en lomme med en CD med resten av bildene. :o)

Albumet ble iallefall godt mottatt av brudeparet, og det er jo det viktigste
Ha en fin kveld

Klem,
Lise

1 kommentar:

  1. Endelig kom det!
    Fikk se det IRL hos Line, og det var fantastisk flott. De må ha blitt veldig fornøyde med "innpakkinga" av cd`n.

    SvarSlett