Februarutfordringen

onsdag 30. januar 2013

Sommerlykke

En av de nye papirseriene heter "Lykke" og det er en sann lykke å få dem i hendene:-)
Jeg har laget nok en lo med de blå papirene, og synes "solbrillesmilefjeset" passet godt til bildene.
Materlialliste Papirdesign:
PD 13741 Blå pioner (begge sider)
PD 13470 "Fuglekvitter" (begge sider)
PD 13743 "En fugl i sitt hus"
Klippeark med blomster på
Blå og gule roser
Gult bånd
Vimpelstempler
Smileys-stempler
Stempel fra småord-plata
Blå halvperler
Gule alfabetstickers

Vimpelsettet er genialt på den måten at man kan stemple med bakgrunnen rett på arket slik at man får skikkelig 3D-effekt når man stempler på andre ark og legger over. Jeg har også brukt 3D-putene under de øverste trekantene for å få en ekstra effekt..
Ellers har det blitt en liten trend på loene fra denne kolleksjonen at jeg har punsjet ut en detalj fra arket "En fugl i sitt hus" og bruker som detalj på det jeg lager. Denne har fått et solid lag med "glossy" over så den er hard og blank, men det synes jo ikke så godt her.

1 kommentar:

  1. Så flott den Loen var Lillesmor :O)
    Di arkene er bare nydelige altså.
    Gleder meg stor til å kjøpe di i morra:O)

    SvarSlett