Februarutfordringen

mandag 9. desember 2013

Min söta tomte!

Jag ville göra en lite annorlunda sida med min son i sin tomteluva. Jag tog fram det coola pappret med slitet trä och så använde jag olika medium.

I wanted to create a bit different page with my boy in his Santa hat. I picked out the cool paper with old wood on and then I used different paint and mediums.

 För att få en lite snöig effekt tog jag Chunky Embossing Enamel och smälte över sidan.

To get the snow effect I used Chunky Embossing Enamel. Then I spred it and melted it.

 Jag skapade min layout efter en skiss hos Skissedilla. Jag har använt stämplar från två olika ark och i olika färger. Sist fäste jag lite Rhinestones.

I made my layout after a sketch at Skissedilla. I used stamps from two different stamp plates in two different colors.


Materiallista:
Papper: PD 13841 Krakelert Treverk
Dekorationer: Alfabet PD 101 Hvit, Iriserande pärlor
Stämplar: Ark med pilar, Ark med Chevronsrutor


Vinner av lørdagens luke, ble Heidi. Kontakt oss på post@papirdesign.no, så får du datostempelet du vant.

En av dere som kommenterer i denne posten, vil bli med i trekninga av denne premien:



Många kramar från Ulrika aka LillBlomman!

16 kommentarer: