Februarutfordringen

torsdag 9. januar 2014

Tradisjoner:


Tradisjoner:

cats
Jeg har gitt meg i kast med litt julebilder, og syns det er utrolig koselig
å scrappe bildene og tenke på de tradisjonene vi bærer videre eller skaper sammen som familie.
Ungene setter alltid frem pepperkaker og julebrus til nissen,
og når julemorgenen er her har han også lagt fra seg noen gaver.
Bildet under er av Kajsa foran juletreet, og jeg syns det gir en god stemning.

Jeg har ikke valgt tradisjonelle julefarger, men syns alikevel at julestemninga formidles.

IMG_0784
Jeg har brukt arkene:
Lykke- et hav av roser
Stjerner, bling og de to lyserøde/hvite rosene er også Papirdesign<3
IMG_0785
IMG_0786
Jeg håper dere også koser dere med juleminner og deilige scrappesaker!

3 kommentarer:

  1. Jeg synes det ble utrolig kuult, og sånn som du har brukt orange digger jeg.

    SvarSlett
  2. Kjempestilig!
    Hva har du brukt på bakgrunnen?

    SvarSlett
  3. Takk for det, Jorunn og Renate:) Jeg bruker vannmaling rett og slett, på bakgrunnen. Etter at jeg har grunnet den med klar gesso:)

    SvarSlett