Februarutfordringen

fredag 20. januar 2017

Enkel årskalender.

Det er nytt år og nye muligheter, og i den forbindelse ønsker jeg å vise dere en enkel måte å lage kalender på.
I scrappemiljøet er jeg sikkert kjent for hun som overlesser kortene sine med stasj ;-) Men det dere kanskje ikke vet om meg er at i mitt hjem er det ikke shabby chic, rosa og pyntedill i det hele tatt. Her er det minimalismen som råder. Jeg har det så enkelt som mulig. Gardiner eksisterer ikke hjemme hos meg, og alle flatene er hvite :-D Kanskje derfor jeg tar helt av på scrapperommet? Poenget mitt med denne lange "talen" er at kalenderen jeg har laget passer inn hjemme hos oss, så med andre ord er den enkel og ujålete. 


Jeg har brukt en skikkelig tykk kartong som base, og dekorert med mønsterark.
For å henge kalenderarkene har jeg brukt små knotter, men du kan helt sikkert bruke mye annet, for eksempel splittbinders, bånd eller kroker av noe slag. Det er mange veier til Rom for å si det sånn.

Håper dere liker den selv om den er enkel som bare det ;-)

Kreativ klem fra Cathrine.


Produkter:

Ark: 
Gledelig Jul - Kristorn PD16196
Gledelig Jul - Kalender 2017 PD16225
Stempel: 
Herlig PD13789
Dies: 
Ramme PD16171

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar