Februarutfordringen

fredag 28. juli 2017

En liten tag

Hei alle sammen..

Før vi startet på sommerferien i år fikk vi et oppdrag fra rektor, og det var å gjøre noe utenfor vår egen komfortsone noen ganger i løpet av sommerferien... Så i tillegg til å kjøre hundeslede hos Husky Point Røros (noe som var utrolig gøy) har jeg også laget denne tagen, som egentlig er langt utenfor min komfortsone innen papirleking.


Jeg startet med en manilla tag i str. 8.. denne tok jeg hvit gesso rundt kantene på .. Så var det bare å legge papir og kakeservietter slik jeg ønsket... brukte gel medium til dette slik at jeg hadde god tid hvis jeg plutselig ombestemte meg for plasseringen.


Jeg måtte også finne frem et par dieser til kose meg med... jeg bare elsker ordet "klem" fra hjertediessettet.. de er bare så søte... I tillegg måtte jeg stanse ut tre sommerfugler... er de ikke bare helt søte da..


Når jeg hadde plassert all pynt, blomster, buttons og perler så tok jeg på osteklut... litt under her og litt under der...
Og så helt til slutt litt gesso ....


Produkter jeg har brukt:
Ark:
Dagen er din - God Nok - PD 17290
Muligheter - Dine drømmer - PD 16139
Velkommen lille venn - Snuppi - PD17283
Dies:
Hjerte 2 - PD 17239
Sommerfugl - PD 17265
Blomster:
søte små blomster - rosa
Annet:
Buttons - stjerner og hjerter
Kakeservietter - 10cm
Perler - hvit

Jeg håper du fant litt inspirasjon, og kanskje du også vil prøve noe utenfor din egen komfortsone.. Mitt forsøk har i alle fall gitt meg mersmak, og dette skal jeg nok prøve meg på flere ganger..

Klem fra



1 kommentar: