Februarutfordringen

onsdag 16. august 2017

Til min store helt


Denne måneden fyller bestefaren min 82 år, og selv om han hvert år har fått et bursdagskort, hadde jeg lyst til å gjøre litt mer ut av det denne gangen. 


Da jeg vokste opp var "Han Far" min store helt, og vi var mye sammen med ham på havet og fisket. Jeg husker jeg ringte hjem til besteforeldrene mine en gang fordi jeg ville snakke med Far, og da Mor sa at han var på "sjyen" som vi sier her nord, trodde jeg han var i skyene på himmelen :)


Uansett, dette kortet er laget med mønsterpapirer fra serien Hell og lykke. Jeg har brukt en oval die og stemplet på et par enkle stempeltekster for å få plass til et par personlige hilsener. Ellers har jeg pyntet med et par fisker på innsiden og utsiden. Hva synes du? :)


Produkter:

Ark:
Hell og lykke - Fisketur PD 15036
Hell og lykke - Fiskestang PD  15042

Dies:
Hipp hurra ovar PD 17236
Mor far PD 15123

Stempel:
Til henne PD 14960
Dagen i dag PD 13768

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar