Februarutfordringen

tirsdag 23. januar 2018

Julebukk

Hei alle sammen! Håper du har en fin tirsdag. Her i Oslo snør det store filler, og de snør nesten vannrett, så det beste er å holde seg innendørs. Man får nesten litt julestemning av det hele, og jeg har faktisk en pakkelapp å vise frem i dag, så det passer jo bra.

Jeg farget en julebukk med Copics før jeg klippet ham ut og satte på pakkelappen min. Pakkelappen min er ikke veldig innviklet, men skal man lage pakkelapper til alle årets julegaver må man gjøre det litt enkelt.
Jeg har brukt det samme oppsettet på baksiden av pakkelappen. Diecut og Til/Fra-stempel, stort enklere kan det ikke bli. Nå mangler bare å pakke inn gaven og henge på lappen.

Produkter brukt:
Ark:
Julestemning - Amaryllis PD 17350
Stempler:
Julebukk PD 17335
Dies:
Hjerte 3 PD 17327
Hipp hurra, oval PD 17236

Håper du ble litt inspirert til å lage litt juleprosjekter i snøkaoset. Kreativ klem fra

1 kommentar: