Februarutfordringen

torsdag 22. mars 2018

Takk for meg

Jeg vil med dette innlegget, si tusen takk for et fantastisk år som DT hos Papirdesign. Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger på det jeg har lagd, og for inspirasjon på bloggrunder rundt omkring i scrappeland. Dere er så flinke! Nå går scrappelivet mitt videre, og her inne vil de andre dyktige i DT fortsette å inspirere dere til å lage med Papirdesign sine lekre produkter!

Jeg har lagd et enkelt konfirmasjonskort av de nydelige arkene fra Framtidsdrømmer. Jeg elsker jo blåe ark - så disse er virkelig en vinner hos meg!


 Jeg har ikke pyntet kortet så mye - og da kan jeg velge om det er til jente eller gutt når maidagene kommer. Jeg synes arket er så lekkert i seg selv, så det kan godt være uten for mye pynt på.

Produkter: 
Ark
Stempel: 
Dies:
Annet:

Så igjen - tusen takk for meg!



3 kommentarer:

  1. Takk for all inspirasjon og lykke til videre :)

    SvarSlett
  2. Lekkert kort!.. Takk for inspirasjon!

    SvarSlett
  3. Masse lykke til videre, du er rå på det du gjør,,,

    SvarSlett