Februarutfordringen

tirsdag 16. oktober 2018

Fordi du fortjener det


Hei dere! I dag skal jeg vise dere et tepose-kort som jeg har funnet tutorial på hos Cathrine. Den finner dere her.


Dette kortet skal til en venninne som fortjener litt oppmerksomhet, men siden høsten er influensa-tid, så passer det jo veldig godt å gi en liten god bedring-hilsen til et familiemedlem, en venn eller kanskje en kollega?


Jeg har valgt å legge inni et par teposer fra Pukka, men de ble litt store, så jeg måtte brette inn kantene.  Du kan også pynte innsiden, eller skrive en personlig hilsen slik jeg har tenkt. Papirdesign har også noen flotte te-stempel, men de er jeg dessverre ikke i eie av - enda. De finner du her. Hva synes du? :)

Produkter:
Ark: Tur i skogen - Fargefest PD 18547
Tur i skogen - Høstblader PD 18553
Vennskap - Vennskap PD 18684
Blomster: Kirsebærblomst - Orange og gul
Roser 2,5 cm - Farget kant gul
Lim: 3D-puter



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar