Februarutfordringen

tirsdag 11. desember 2018

Rød julekorttrio

Hei hei.
Nå er det under to uker igjen til den store dagen, og jeg har tre like, men ulike julekort å vise frem. De har alle samme oppsett, men forskjellige mønsterark og et par andre små detaljer.
På det første kortet har jeg brukt baksiden av arket Julekrans med sløyfe. Det er rødrutete og akkurat passe julete. Julekransen er embosset i hvitt, og teksten er stemplet i midten av kransen med brunt blekk. Jeg har embosset store snøfnugg i tre og strødd distressglitter over og pyntet veldig enkelt med en button det står god jul på.

På kort nummer to har jeg brukt arket som heter Kakebakst. Også her har jeg embosset julekransstempelet og stemplet en tekst inni i brunt, limt på store snøfnugg og en button.

På det siste kortet har jeg brukt baksiden av Julepus-arket. Den samme julekransen er embosset i hvitt også her, og jeg har brukt det samme tekststempelet som på det forrige kortet i midten av kransen, men her stemplet i rødt. Her pyntet jeg begge snøfnuggene mine med knapper istedenfor en button.

En ekstra liten titt på det siste kortet. På alle kortene har jeg brukt hvit embossingemalje som jeg har smeltet for å få det til å se ut som snø.

Produkter brukt:
Ark:
Hjem til jul - Julekrans med sløyfe PD18497
Hjem til jul - Kakebakst PD18486
Hjem til jul - Julepus PD18493

Stempler:
Julekrans PD17337
Stress ned PD1841
La roen senke seg PD18473

Dies:
Granbar, krans PD17315

Annet:
Trefigurer, vinter PD14955
Button, god jul, flettekurv nr. 857

Håper du ble litt inspirert til å lage like, men ulike julekort.
Kreativ juleklem fra

30 kommentarer:

  1. Søte julekort Elin :) Perfekt pyntet for å sendes i posten :)

    SvarSlett
  2. Lekkert til tusen ♥️♥️♥️
    Hvilke stempel har du brukt i rødt. Nydelig rødfarge

    SvarSlett
  3. Utrolig lekre julekort!! Så lekkert det stempelet ble med hvit embossing!!

    SvarSlett
  4. Flott julekort. Stilig med embossing

    SvarSlett
  5. Disse var superflotte Elin :)
    Du er bare så utrolig flink :)

    SvarSlett
  6. Fine julekort!
    Hilsen Anita Østebøvik Olsen

    SvarSlett
  7. Nydelig. Hilsen Unni Bratland

    SvarSlett
  8. Kjempefine julekort, alle sammen! Så kjekt å lage flere kort med samme oppsett, og se hvor forskjellig de blir!

    SvarSlett
  9. Å disse var så lekre. Så fint med hvitt embossing på kraft kartong

    SvarSlett
  10. Utrolig fint alt du lager - og dette er intet unntak!! :) :)

    SvarSlett
  11. Så flotte kort og så praktisk å kan lege de med samme oppsett når man kanskje har litt dårlig tid nå før jul :-)

    SvarSlett
  12. Så fine kort og gode tips. Hilsen Anita T.

    SvarSlett
  13. 3 fine, like men likevell forskjellige julekort👏👏

    SvarSlett
  14. Very pretty design. Fab cards. Hugz

    SvarSlett
  15. Kjempefine kort. Mh Lilly Karin

    SvarSlett
  16. 3 like, men samtidig så forskjellige kort, og lekre var de alle tre :-)

    SvarSlett
  17. Forresten ..... Elin+ julekort med RØDT, det ble en knallgod kombinasjon det <3 :)

    SvarSlett
  18. Så Søte! Flotte Design papirer! Den snøkrystallen du har brukt øverst på alle var nydelig!!!

    SvarSlett
  19. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett