Februarutfordringen

torsdag 2. april 2020

Påskehilsen

I dag har jeg laget en liten påskehilsen til dere :-)

 Et lite påskehøne-kort og en eske med sjokolade-egg kan vel alle trenge til årets hjemmepåske :-)

Påskehøne-kortet er klippet ut i bølgepapp, og pyntet.  Mønster til dette finner du HER :-)

Den gule eggekartongen er fra Prior, og har blitt pyntet med litt bølgepapp. Mønsterark og blomster fra Papirdesign. Fjær og div. påskepynt fant jeg igjen i en boks på hobbyrommet mitt. Tror sløyfa er fra Søstrene Grene, og de to små trekyllingene og fra Nille :-)

På innsiden av lokket finner du en stor og god påskeklem til deg og dine :-)

Selvom påsken i år blir litt annerledes pga Korona-viruset, og alt det fører med seg av restriksjoner, har jeg tenkt å kose meg likevel. Hytta vår på Kvitfjell får stå urørt denne påsken, og isteden har vi klargjort verandaen her hjemme. Håper på litt sol og gode dager, og ønsker dere alle God Påske :-)

Produkter
Mønsterark:
Stempler:
PD 18390 Påske
Dies:
Pynt:



1 kommentar:

  1. Så utrolig søt det du har laget denne gangen :) Det blomster arket måtte jeg også kjøpe, helt nydelig! god påske

    SvarSlett