Februarutfordringen

fredag 22. mai 2020

Kort og eske til konfirmanten

Hei, og god fredag!

Jeg har laget et kort og en eske til konfirmanten som jeg har lyst til å vise dere i dag. Fikk ikke tatt verdens vakreste bilder, men jeg håper det går greit for denne gang.





Sommerfuglrammen er stanset ut 4 ganger og limt oppå hverandre for dimensjon. Skikkelig pirkearbeid! Sommerfuglene har jeg klippet ut av arket "Sommer i vente". Litt pirkete det også ;-)

Den matchende esken har et lite tittevindu som er dekket med hard plastfolie. Jeg valgte å pynte innsiden av esken med mønsterpapir på grunn av vinduet, men det er slett ikke nødvendig.


Produkter til kortet: 
Ark: 
Stempel: 
Dies: 
Sommerfugl ramme 2 PD1900265
Blomster: 
Annet: 

Produkter til esken: 
Ark: 
Dies:
Blomster:
Annet: 

Tusen takk for at du stakk innom i dag!


Kreativ klem fra 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar