Februarutfordringen

lørdag 25. juli 2020

Skål for deg.


Dette kortet er laget ved å bruke ulike teknikker. 
Jeg startet med å kutte ut de ulike panelene jeg skulle ha på kortet. Deretter brukte jeg det rosa panelet til å lage et eget design kun ved å bruke stempler, versamark og kritt. Jeg svertet alle kantene med brun distress ink.


Tagene som henger sammen med pumpsen er laget av den minste slipsdiesen. Jeg klistret tekstdiesen (fra Pumpsdies pakken) på den minste slipsdiesen og stanset deretter begge ut. Så tok jeg den svarte teksten som ble stanset ut og limte på et rosa utstanset slips.




Produkter jeg har brukt:
Ark:
Stempler:
PD 18478 Boblende glede
Dies:
PD 1900269 Pumps
PD 1900265 Sommerfugl 3
Annet:

Ønsker dere alle en riktig så fin lørdag.
Klem fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar