Februarutfordringen

lørdag 22. januar 2022

Vannhjul til hytta


 Jeg har tatt meg den friheten å kalle Pin wheel card - for vannhjul-kort. Jeg har funnet dette kortet litt her og der, men Siv-Anne har lagd flere flotte slike i det siste, så jeg måtte prøve meg på ett jeg også.

Så da ble det et i hyttestil. Hyttekort passer til alle som har hytte, og her i Norge er det ganske mange!

Når jeg får meg hytte, skal jeg gjøre sånn som mormor i "Mormor og de åtte ungene" - sette meg ut i løypa og selge vafler! Høres ikke det koselig ut?


Kortet kan stå slik, og bare snu på det - så kommer alle sidene fram.





God hyttetur, hilsen DT Torill
@screppa

3 kommentarer:

  1. Så stilig. Må prøve meg på denne bretteteknikken.

    SvarSlett
  2. Så kult og flott dette var :) Så mange kule og flotte detaljer...skikkelig vinter og herlig :D

    SvarSlett