Februarutfordringen

tirsdag 17. mai 2022

17.mai-pose

Hei hei. 

Først av alt gratulerer så mye med dagen alle sammen 🇳🇴

I dag vil jeg vise dere en 17.mai-pose jeg har laget. 

Den kan enten brukes til en vertinnegave hvis du skal bort i dag. Ellers så er min plan å bruke den til oppbevaring av alt smånips jeg bruker på bordene mine på 17.mai. Da finner jeg raskt frem pynten til neste år. 

Instagram: susannehalseth

Når jeg lager kort pleier jeg å samle det jeg tror jeg skal bruke sammen.  Det er ikke alltid alt blir med og noen ganger må jeg finner frem enda mer fordi noe manglet. Men jeg får iallfall en idé om hva jeg har å jobbe med og kan se at farger passer sammen før jeg begynner: 





Produkter: 

Mønsterark:

PD 2100590 jordbær

PD 2100591 jordbærklem

Dies:

PD 1900231 sirkelramme

Pynt:

PD 1900294 gratulerer

Hamp 02 rød

Roser 1,2 cm hvit

Roser 10mm hvit og krem

Søte blomster hvit

Tulipaner hvit

Kakeservietter 10 cm

Dotter rød

Dotter hvit

Stickles star dust

Hvitt bånd


Ønsker dere en fin dag

Susanne :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar