Februarutfordringen

lørdag 1. oktober 2022

Kjærlighet på pinne

 Nyhetene har kommet til Steinkjer, og lukten av nye ark setter fart på inspirasjonen! Jeg er ikke helt i julemodus ennå, så da er det perfekt at det har kommet noen nye strikkeark også! For ikke å glemme dies og stempel med samme tema!!

Når jeg leter etter inspirasjon, går jeg ofte inn på andres instagramkontoer og skroller i vei. Denne gangen tok jeg et dykk inn hos min venn Siv-Anne. Hun har lagd så mye fint, og jeg digger dette brettekortet hun bruker å lage. Jeg har lagd et tagkort av dette, ved bare å lime i bunn og den øverste flappen. Så da går det ikke an å brette det ut, men man kan putte en tag i lomma som skapes.

Hvis du lurer på hvordan dette kortet lages, har Siv Anne en fin tutorial inne i sin Instagramkonto. Jeg kan legge ut link via Facbookgruppa vår. 

Nå er det bare å kjøpe litt garn til mottakeren av kortet, så er gaven også i boks!

Håper alle får en super helg, og at dere får lagd noe fint med nyhetene våre hos Papirdesign! 


Produkter


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar