Februarutfordringen

lørdag 19. august 2023

brett - brett - brett - brett et Matroschkakort


Når jeg sitter og scroller på Instagram dukker det jo opp så mye flott inspirasjon. En av den som ofte inspirerer er Karolina Reidelsdorf @karos_kreativkram. Hun er hjernen bak dette brettekortet, og jeg har prøvd å leke meg litt med hennes oppskrift. Det kalles Matroschkakort. (Matroschkakarte)



Det tar liksom ikke aldri slutt med flapper...



Jeg har brukt kun rester fra lageret mitt, og det er så hærlig at alle de ulike kolleksjonene har samme blånyansen. Så da er det bare å kombinere og leke seg.

Jeg har en plan om å lage en med kun det samme arket også, og mere hvitt - men denne ble jo ganske så søt. Kortet/minialbumet måler 11x11cm sammenbrettet, så det er ikke så stort.








Hvis dere går inn på Facebooksiden eller Instagramkontoen vår, vil dere se en video av dette.



PRODUKT:
Mønsterark:
Dies:
Stempel:
PD00985 Din nye alder
PD2200788 Du er enestående
PD1900290 Gratulerer 2

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar