Februarutfordringen

torsdag 30. november 2023

Rosa jul - Gaveeske

 I dag vil jeg vise dere en eske jeg har pyntet i rosa juletoner faktisk. Jeg liker rosa jul, og er sikker på det er flere med meg om det.

Jeg er veldig glad i å hente opp farger og motiver fra mønsterarkene jeg bruker, og føler jeg har fått til det på en god måte.

Esken va i utgangspuntet fylt med sjokolade, men den er borte for lenge siden... og kan nå fylles med hva man måtte ønske; gull og glitter, som jeg har gjort for bildet, eller kanskje ny sjokolade? Mulighetene er mange.






Produkter:

Ark:

Julestemning - Stemning 1230 

Julestemning - Gammel og god 1225 

Julestemning - Du grønne glitrende 1231

Furustammen klipt ut fra eldre ark

 Stempel:

Stress ned 18471

Dies:

God jul 22 1111 

Grankvister

Pynt:

Asalea, hvit

Røde bær

Button - God jul 4 2000466 

 

Håper du likte esken💗

Kreativ klem fra


 

 

5 kommentarer: