Februarutfordringen

lørdag 17. august 2024

«Hurra for deg» med et skyvekort

 


Her kommer et skyvekort. 
(vet ikke helt hva det heter egentlig, men man skyver det opp og ned - så derfor "SKYVEKORT")

Jeg har brukt en god blanding mellom vårens nyheter og gode gamle nyheter. Det er jo så gøy å boltre seg i produktene til Papirdesign!




Når kortet skyves ned, dukker denne siden opp. På den andre siden ser kortet slik ut:





Så kan man åpne kortet på vanlig måte - og da ser det slik ut inni:



Ganske stilig egentlig.
Hvis du lurer på hvordan jeg har lagd dette, og vil prøve selv - så må jeg nesten lage en mal. Jeg fant inspirasjonen på en fransk side - og jeg kan ikke fransk. Så denne ble til med litt prøving og feiling.
Men hvis du kan fransk, eller er som meg - at du kan prøve deg fram kan du jo titte på denne siden.



Produktliste
Mønsterark:
Dies:
Stempel:
PD01080 Drøm stort
Annet:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar