Februarutfordringen

Viser innlegg med etiketten bøttekort. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten bøttekort. Vis alle innlegg

søndag 3. april 2022

Påminnelse utfordring for mars/april - bilde til inspirasjon

 Fra mars måned vil utfordringene her i bloggen gå over to og to måneder, så nå har du god tid til å lage så mange bidrag du måtte ønske. 

Oppgaven er dermed fremdeles å la deg inspirere av dette: 

Her kommer litt mer inspirasjon fra designteamet:

Wenche:


Produkter:
Mønsterark:

Stempel:
Pynt:


Torill


Susanne:


Mønsterark:

Dies:


Pynt:

Hvis prosjektet ditt inneholder hovedsakelig produkter fra Papirdesign, er du med i trekningen av denne flotte premien med rykende ferske nyheter:


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

lørdag 2. april 2022

Lag ditt eget «Drøm stort-øl» i bøtter og spann!

Det er viktig å drømme stort! Drøm i bøtter og spann!
Det er jo mange som brygger øl om dagen, og med den nye ølboks-diesen kan man skape hvilken som helst øl man ønsker! Mitt "drøm stort-øl" Har en vårlig og lys smak, med et lite hint av norsk sommereng! 


Dette kortet kalles et bøttekort, og første gang jeg så dette var helt tilbake til 2009. Senere tid har vår DT Yasmin lagd en fin tutorial på dette kortet. Den finner du HER. Det er veldig enkelt og fint, og kan lages av et kvadrat i alle størrelser, men dette er av et 12x12 ark.


Papirdesign har sååå mange flotte blomster også, og her har jeg brukt et hav av dem :) 

Firkanten som er oppi bøttekortet er den du kan skrive på. Den tas bare ut av kortet. 


Produkter
Ark:
Dies: 
Blomster:
Annet:

Drøm stort-skål fra Screppa