Februarutfordringen

fredag 22. oktober 2010

~ ....og enda flere julekort ~

Som tidligere kolleksjoner - så egner også årets julekolleksjon seg utmerket til å lage årets julekort med. Her er etpar eksempler til på hvordan man kan bruke mønsterark og stempler - ikke så avanserte, men det er vel det som er greit; enkle julekort som ikke tar all verdens tid - så man har tid til å kose seg litt med andre ting også før jul... ?

Har brukt rød stempelpute og stemplet på Bazzill Kraft, samt limt på en rød perle under det stemplede røde hjertet. Enkelt og greit!





















Her har jeg stemplet med mørkebrun stempelpute på Bazzill Straw - og klippet ut motivet og limt oppå mønsterarket. Til slutt har jeg svertet rundt kantene og limt på ett rødt blinghjerte. Her har jeg brukt mønsterarket Hjertegod - ett nydelig ark!!

Her er motivstempelet stemplet med Ranger Distressink i fargen Vintage Photo. Etterpå strøk jeg over ett tynt strøk med blank Crackle Paint for å få det litt gamle og slitte utseendet. Det som skjedde var at krakeleringsmalingen dro med seg litt av stempelsverten (siden den ikke er vannfast) - noe som ga en kul effekt syns jeg! Ellers så har jeg stemplet med fjordårets julestempel, og har brukt mønsterarket Frida.
  





Og til slutt alle tre kortene samlet, og litt detaljbilder:









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar