Februarutfordringen

tirsdag 4. oktober 2011

Juletag

Jeg har endelig fått meg scrapperom, og har innviet det med å lage meg en juletag.
Ei som virkelig er flink til å lage slike er Anne, og jeg må jo bare innrømme at jeg er litt inspirert av hennes fantastiske tags og julekort.
Motivet er hentet fra motivarket "Nostalgi", og bak dette har jeg brukt begge sidene av arket "Kanelstang". Julestjernene fra Papirdesign har fått seg en dusj med glimmermisten "Coffeeshop", og det samme har blonden. Jeg har også brukt en av de superfine perleswirlsene som Papirdesign nå produserer. Rammen fra Kort og Godt er løftet over motivet med de nye 3D-putene.

Bak bildet har jeg laget en mindre tag som har blitt stemplet med tekst fra plata "Julehilsen". Båndet på denne lille tagen er også fra Papirdesign. På baksiden har jeg igjen brukt "Kanelstang", Perleswirls, blonde og en tekststripe fra baksiden av arket "Pepperkaker".

1 kommentar:

  1. These tags are adorable, so many beautiful details. Thanks so much for dropping by my blog and leaving your congratulations for making the Creative Sketch DT.

    SvarSlett