Februarutfordringen

tirsdag 6. mars 2012

Er imponert over meg selv, enda en LO har jeg laget på kort tid. Har hatt litt tørke fra LO laging men sååå deilig å være i gang igjen. Og så er disse arkene så behagelig å jobbe med, så det går jo som en lek! Jeg er totalt forgapt i dette grønne sommerfugl arket♥♥♥ I virkeligheten er det enda vakrere, detaljer i lag på lag i bakgrunnen, hjertesukk:)


Stempelbrettet med stjerner er fortsatt min store favoritt hihi, er det rart eller se da!! Ordet kjærlighet er også et stempel fra Papirdesign. Den blå tagen har mønsterark fra PD på seg. Liker strikkeribbene i arket:)
 Ordet sommer er også et Papirdesign stempel♥ Halvperlene passet så bra til fargepaletten i sommerfuglene:)
Blomstene er er også stempel. Jeg har malt silkepapir med Glimmer Glaze for så å stemple blomstermotivet og klippet ut.Likte så godt det myke uttrykket det gav :)

Ha en superfin dag alle sammen, scrappehilsen fra Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar