Februarutfordringen

mandag 7. mai 2012

Det er tid for konfirmasjon i mange hjem om dagen, og her er et par konfirmasjonskort jeg har laget med nye konfirmasjonsark og -stempler. 
Konfirmanten ønsker seg som regel penger, og da fant jeg frem en gammel mal jeg en gang i tiden fant her og lagde et pengelommekort. 
Alt med unntak av det prikkete båndet er fra nyeste konfirmasjonsserien til Papirdesign. 
Arkene heter "Kjære konfirmant", "Sommerfugler i magen" og "Til deg"

På innsiden har jeg stemplet med flere nye tekststempler 



og jeg har brukt noen av de nye typene roser.



Av restene lagde jeg også et ekstrakort..


Og sånn helt på tampen kan jeg vise frem en layout jeg lagde i påsken etter å ha vært på en nydelig tur opp til et yndet tursted som har god utsikt til Landegode.. Må komme meg ut dit en tur til sommeren tror jeg!
Enklere enn dette kan det vel ikke gjøres. Bakgrunnsarket er baksiden på ett av vinterarkene som kom til jul, og svalen er klippet ut av "og du er like så". 

God uke ønskes dere alle!

2 kommentarer:

  1. Nydelig konfirmantkort!!
    Fine detaljer og veldig fine mønsterpapir :))

    SvarSlett
  2. Herregud jeg er dåneferdig her Marianne! Fyttikatta så vakre kreasjoner og hvordan du klarer å lage sååå mye virkelig vakkert og på såå kort tid. Tror jeg må gå kurs hos deg altså, flinka!!

    SvarSlett