Februarutfordringen

torsdag 1. november 2012

Klisj og klæsj...

Det er så utrolig mange kule LOer der folk klisjer og klæsjer med maling, spray, mist, ink og fuglene vet hva :-) Papirdesigns egen designer Lene er jo bare helt suveren på dette, så nå føler jeg virkelig at jeg hopper etter Virkola. Men men, morsomt var det, og jeg stoppet ikke etter den første. Tror heller ikke det blir den siste :-) 
Tja, hva skal en si er... Har i hvert fall brukt ark fra "Til konfirmanten", osteklut og en chipboard. Tagsene bak bildet, har jeg tatt vare på fra klær vi har kjøpt. Det er utrolig mye kult som henger på klærne, og som en ikke kan kaste

Her er Frida i skogen med morfar og pappa. En nydelig dag med herlige farger. Vi fant verdens kuleste fluesopp, og den printet jeg ut i stort og brukte som pynt på LOen. Eller har jeg brukt maling, blonder og bling i tillegg til bokstaver.

2 kommentarer:

  1. kjempesøte LO'er du har laget her med sjarme og humor....
    takk for titten, og håper du får ei superduperfin helg

    SvarSlett