Februarutfordringen

onsdag 10. april 2013

En Lo og en kurv

Hei.

Lise her.
Og jeg har scrappet litt igjen.
Først en Lo med de nye påskearkene.
Jeg har brukt Påskestemning, Påskeegg og Påskeliljer.
Blonder, stempel og stickers også fra PD.

 First a layout with the new Easter Collection
I've use'd
Påskestemning, Påskeegg and Påskeliljer. 

Lace, stamps and stickers, also from Papirdesign.


 Har klippet ut fra arket Påskestemning, og satt på 3D-puter.

Some fuzzy-cut from the paper Påskestemning.


Jeg har også laget en kurv jeg så i siste Ett Trykk, med oppskrift av Wenche Wold.
Synes den var utrolig dekorativ, så det blir nok flere slike.

Selve kurven er 4x4x4" (+ hank)
Jeg har brukt arkene På rad og rekke og Ungdomstid.

I've also made a basket, which i saw in the latest edition of Ett Trykk, 
after a tutorial by Wenche Wold. 

The basket itself is 4x4x4"
I've used the papers På rad og rekke og Ungdomstid.


Kurven er pyntet med diverse blomster, halvperler og bånd fra Papirdesign 

The basket is decorated with flowers, pearls and ribbon from Papirdesign
 

Ha en fin dag.

Have a nice day.

Klem,
Lise

3 kommentarer:

  1. Kjempefin LO, gode farger sammen. Nå lengter jeg enda mer mot vår & sommer...
    Helt nydelig kurv! Må prøve meg på en sånn en dag :)

    SvarSlett
  2. Den kurven var skikkelig lekker, og jeg synes arket passet så godt til!
    Så deilig ut med grillmat, men når jeg ser ut av vinduet er det ikke akkurat grilling jeg får først i tankene:-D

    SvarSlett
  3. Den layouten var gare helt herlig!! Flott med all de klippte detaljene.Skulle kunne sitte og se på den kjempelenge!! :-)

    SvarSlett