Februarutfordringen

mandag 3. juni 2013

Lukte på hvitveisen

I helgen har vi feiret Troy som fyller 6 år i dag. Jeg fikk tatt noen bilder, men han var mye mer opptatt avå leke med sine ny Star Wars lego skip som han fikk.  Har en til i huset som ikke er så intressert i å se på kamera og smile til det - Anea som er her på tur og lukter på hvitveisen.

This weekend we have celebrated Troy birthday -  he turns 6 today. I was able to snab a very few nice photos, he didn't have time to look at the camera, more interested in building his new Lego Star Wars toys than looking at me. Have another one - Anea who's not interested in my camera, here more busy with smelling wood anemones.

I min siste post viste jeg hvordan man raskt lager kort - maks ti minutter. Denne layouten tar egentlig ikke så veldig lang tid heller, bare man har bestemt seg hvilke papir man skal scrappe med.

In my last post I showed you how to make a superfast card - 10 minutes. This layout doesn't take very long either, if you have the materials in front of you....

Denne layout er en restelayout, jeg tok nemlig bare av restepapir som jeg allerede hadde klippet i. Noen ark var ikke større og de tok jeg utgangspunkt og klippet noen større og noen mindre,noen smalere og noen bredere osv.    Innimellom har jeg limt litt bånd.  Underst har jeg mistet og stemplet litt. For å få litt ekstra liv i layoutene har jeg bøyd på kantene på arkene.

This layout is purely based on leftovers. Some papers were not bigger and I used them as a starting point and adder some smaller and some bigger -and some wider.  In between I adhered some lace. Underneat I misted and stamped. To give the layouts some extra life  I bended all the edges on the papers.

Noen nærbilder Some closeups




Produkter jeg har brukt
Treverk 12x12
Søte små fugler 12x12
Blå pioner 12x12
Pip 12x12
Grå kalender 2013 12x12
rosa chipboardhjerter
rosa halvperler
Hvit perleswirl
Rosa roser
rosa bånd

3 kommentarer:

  1. Skjønner ikke helt at det er mulig å lage slike flotte layouter på 10 minutter, men jeg tviler ikke når det kommer til deg;-)

    SvarSlett
  2. Hihi Marianne du kan så si, hun er bare rå :) Nyydelig som alltid Christin ♥

    SvarSlett
  3. This is a beautiful layout from Christin!! Just love the light & pretty feel to it!

    SvarSlett