Februarutfordringen

mandag 26. august 2013

Ulrika LO

Idag har jag en lekfull layout fylld med skojiga detaljer att visa er! Detaljer som passar perfekt till mitt lekfulla foto! Jag skapade sidan efter den nästa sista sketchen som DT för Sketchabilities. MItt uppdrag där tar slut nu i augusti men den sista layouten kommer jag visa här i september.

Today I have a playful page filled with fun elements! All to fit the playful photo! I made this page after a sketch at Sketchabilities. This is the second last page I will do for them as DT. My term will end in August but I will show you my last here in September.


Jag började leka med Gesso och en Stencil. Sedan borstade jag ut lite Gesso med en pensel. Jag använde också svart stämpeldyna och en svart penna.

I started to play with Gesso and a Stencil. Then I spred some Geso with a brush. I also used black ink and a black pen.


Åh vad jag gillar stjärnorna i chipboard! Här jag jag lagt dem i flera lager och använt en del av de fyllda och en del som ramar.

I just love the Chipboard stars! Here I have layered them and used some of the solids and some of them as frames.


Material jag använt:
Mönstrade papper: PD12701 Dongeri, PD 12699 Naturligvis, PD 12659 Lillebror, 
Dekorationer: PD 101 hvit stickers, PD 631 stjerner dröm

2 kommentarer:

  1. Woooow!!!! FANTASTISK LO altså og alle de herlige spennende detaljene ♥

    SvarSlett
  2. Kul! Må lære meg å grise litt mer med forskjellige medium, ser jeg. Gir flotte effekter :)
    *Gutten min syns gutten din var sååå flink å bygge duplo! ;)

    SvarSlett