Februarutfordringen

fredag 13. september 2013

Første skoledag

I fjor på denne tiden startet gutten min i 1.klasse, og jeg tror ikke jeg har scrappet dette bildet før.. I såfall gjør det ingenting, for jeg MÅTTE jo bare leke med de nye skolearkene som Papirdesign akkurat har kommet med.. 

Last year my son started school, and this new school-line from Papirdesign was just perfect!!
Arket "Tavle" har mange små notatark på baksiden, og disse har jeg klippet ut og plassert som bakgrunn for bildet. I tillegg måtte jeg ta med noen av elementene på arket "skolemateriell" for å myke litt opp med alt det svarte og hvite..


Produkter fra Papirdesign:
PD13849 skolemateriell
PD 13848 Fargeblyanter
PD 13847 Tavle
Selvklebende perler, blå og orange
Selvklebende perler

(layouten er også vist i Cherishthis-utfordringsblogg til deres åpne utfordring)
God helg til dere alle.


2 kommentarer:

  1. Utrolig fin LO Marianne,
    kjempefin ballanse mellom alle elementene!

    SvarSlett
  2. Digger denne!! De arkene er bare råkule!

    SvarSlett