Februarutfordringen

fredag 28. mars 2014

En pølsebod og litt smaking..

 Jeg holder fremdeles på med bursdagslayoutene mine, og i dag har jeg to med bursdagsark å vise frem.

I am still working on my birthday pictures, and have two layouts for you today.

På bakgrunnen har jeg stemplet med litt ulike bakgrunnsstempler fra Papirdesign, og dryppet med litt mist. 

Jeg har stanset ut "kakefest"-sirkelen fra baksiden på uglearket og bak den grå tagen, har jeg festet et av de mindre journalingarkene . Teksten på siden av arkene er et stempel som jeg har splittet opp for å få all teksten på en linje.

Produktliste:
PD 14911 Cupcakes
PD 14913 Ballonger
PD 14915 Ugler
PD 13776 Chevron, stempel
PD 13789 Herlig, stempel
PD 13766 Ekte venner, stempel
PD 13788 Bakgrunner, stempel 
Doilies
Alfabetstickers, grå   



Den andre her er ikke superfin, men jeg liker at jeg fikk brukt "pølsebod-skiltet" som bakgrunn for layouten. Den lagde jeg og Mathilde sammen før gjestene kom, og jeg synes det er litt artig at vi da kunne ta vare på den på denne måten..
Jeg har brukt arketet par utklipp fra arket " " i tillegg til kakeservietter/doilies og buttons

Produktliste:
PD 14886 Lille sommerfugl
PD 14913 Ballonger
Buttons
Blingswirls
rosa små blomster
Doilies

Da ønsker jeg alle en riktig god helg!!

2 kommentarer:

  1. Digg digg digg..

    Er den grå der det står bak og smak..? uansett den var rååå kuule.. Er det noe du har laget eller er den sånn?

    Du er magisk Lillesmor, og tryller ♥

    God helg ♥

    SvarSlett
  2. Tusen takk snille du.. Den grå er en tag fra pink paislee med hull til hjertet. Har lagt ett rosa ark bak og det arket er fra papirdesign.

    SvarSlett