Februarutfordringen

mandag 18. mai 2015

Bunad - tradisjon

God morgen 18. mai.  Årets nasjonaldagfeiring er over, så da er det på tide å få bildene fra tidligere års feiring i album. Jeg har kost meg med de utrolig lekre 17. mai papirene fra den nye "Hell og Lykke"-serien og et bilde av meg selv i bunad fra 17. mai i fjor.

Her vi bor er det sjelden fint vær på 17. mai. Enten blåser- eller så regner vi bort.  I fjor hadde vi faktisk sol og det var deilig å kunne gå i bunad uten regnkåpe og uten å fryse. 

Layouten jeg har laget er rimelig enkel i stilen. Bakgrunnsarket er så nydelig i seg selv at man trenger lite pynt.  Jeg har brukt litt modelling paste og stensil bak bildet, mønsterarket "Bunad", en kakeserviett og et par hvite blonder. Jeg har pyntet med hvite kirsebærblomster og blå søte blomster, for å få frem vårstemningen. 

Hashtag-stempelet under tittelen er egentlig fra ei juleplate, men passet like godt til 17. mai :-)


Produktliste:
Ark: Hell og lykke: PD 15037 - Flagget til topps, PD 15038 - Nasjonaldag,  PD 15039 Bunad
Stempel: PD 14951 - Hashtags jul
Kakeservietter: PD 13816 - 10 cm, hvit
Stickers: PD 108 - blå, PD 14933 - Alfabet, sort
Blomster: Hvite kirsebærblomster, blå søte blomster
Annet: hvite blonder, blå dotter.

Kreativ hilsen fra Hege.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar