Februarutfordringen

mandag 7. september 2015

Rosa babykort - Lykken er En Babyjente

I dag er det min tur til å inspirere litt i bloggen, og jeg har lyst til å vise dere et skikkelig rosa og sukkersøtt prinsessekort.  Jeg er veldig glad i det rosa arket med strikkemønster, og endelig fikk jeg brukt det.  

Kortet jeg har laget er i vanlig 6x6 format, og nesten alle produktene jeg har brukt er fra Papirdesign. Jeg har valgt å ikke ha vanlig motiv på kortet, men heller bruke mønsterark som motiv.


Her ser dere et litt nærmere bilde av detaljene på kortet:


Produkter fra Papirdesign:
Ark: Hell og Lykke: PD 15033 - Mopedist, PD 15999 - Ung og Stilig. Herman og Emilie: PD 12643 - Bamsefar, rosa. Lille Mirakel: PD 14990 - Bitte liten
Blomster: Kirsebærblomster, roser, rufseknopper, Asalea (alle i rosa)
Klistremerker: PD 14941 - Bursdag
Annet: Halvperler, rosa. PD 633 - Chipboardord - Baby, PD 635 -  Chipboard hjerter med glitter, rosa


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar