Februarutfordringen

mandag 13. juni 2016

Vinter LO i juni.

God morgen!
Det er mandag igjen, og min tur til å inspirere dere her i bloggen.

Når sommeren kommer, sola skinner og det er varmt ute.... Hva gjør man da? Jo, da mimrer man tilbake til vinteren og scrapper vinterbilder :-)

Jeg har laget en LO hvor jeg virkelig har lekt meg med bakgrunnen denne gang.  Jeg har tatt utgangspunkt i et "treverk-ark" fra fjorårets juleserie "Til Ettertanke" og brukt mousse, stensiler, modelling paste, mist og stempler for å skape inntrykk av snø og kulde.

Bak bildene har jeg bygget opp flere lag med mønsterark fra den nye serien "Muligheter".



Tittelen er en trefigur, som jeg har malt hvit og embosset med hvit frantage.  Sammen med trefiguren har jeg brukt blå klistremerkebokstaver som tar opp blåfargen fra dressen til mini.


LO-en er pyntet med klistremerker, en button, en blå rose og de nye chipboardstjernene. Disse har jeg malt hvite for å få de til å matche resten av LO-en.


Produkter fra Papirdesign:
Ark: "Til Ettertanke": PD 15074 - Snødryss. "Muligheter": PD 16151 - Blomsterdrøm, PD 16159 - Vår i luften.
Stempler: PD 13788 - Bakgrunner
Blomster: Blå rose
Klistremerker/stickers: PD 108 - Alfabet, blå. PD - 15048 - Vintergutt, PD 14944 - Vinter.
Annet: Trefigurer: PD 14955 - Vinter, Button - vinter, Utstansede figurer: PD 16163 - Stjerner.

Ha en kreativ og fin sommerdag!
Håper du ble inspirert til å ta frem scrappesakene og pusle litt...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar