Februarutfordringen

onsdag 17. mai 2017

Hipp Hurra!

GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN ALLE SAMMEN! 
HIPP HIPP HURRA!! 
Håper alle i hele Norges land får en flott feiring! Her skal vi se på barnetoget og i tradisjons tro: russetoget. Og jeg er kanskje en av få som blir rørt av å se barnetog....kremt...Det er noe spesielt og eget vi har her i Norge, som vi skal være veldig stolte av!



Her har jeg scrappet en LO fra 17.mai i 2013. To fine jenter <3


Jeg elsker treverksark! Og jeg syns det passer til alt! Jeg har brukt litt gesso på bakgrunnen, for å duse litt ned, så bildene kommer mer fram.

Jeg har stemplet med fugler fra stempelplaten "Fuglekvitter". Vimpelrekken klippet jeg ut fra ett av PL-kortene. Syns det passet så godt med vaffel-diesen til dette temaet. Og selvsagt pyntet med dotter i rødt,hvitt og blått!!



Her har jeg brukt ovale diesen hipp hurra oval og bladdiesen. Pyntet med noen blomster og en is-button.


Tekst og vimpel er klippet ut fra ett av PL-kortene.


PRODUKTLISTE:
Ark:Dagen er din- Flott Ungdom PD17291
Hurra for 17.mai - Nasjonaldag PD15038
Dies:
Hipp hurra oval PD17236
Vaffel PD16219
Blad PD17264
Stempler:Fuglekvitter PD13804
Annet:
Button: sommer
Liten hortensia med perle, beige
Klistremerke idyllisk PD15050
Røde,hvite og blå dotter






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar