Februarutfordringen

onsdag 21. juni 2017

Til brudeparet


God onsdag :) I dag skal jeg vise dere et bryllupskort med de herlige mønsterarkene fra serien Marias verden. På dette kortet har jeg en enkel stempeltekst som hovedmotiv, mens jeg lar blomster og blonder pynte opp.


I hjørnene har jeg hatt på litt embossingpulver i hvitt og sølv. Jeg elsker den effekten embossing gir kortene mine, og egentlig skulle jeg blitt flinkere til å beuke det enda mer. Hva synes du? :)


Produkter:

Ark:
Marias verden - En dans på roser PD 14908

Dies: Dies ramme 1
Stempel: Bryllup PD 13803

Blomster: Søte blomster lys lilla
Søte blomster hvit
Pioner hvit
Roser 1,8 cm hvit

Annet: Bånd - Bryllup hvit
Kakeservietter 10 cm


2 kommentarer:

  1. Hvordan har du brukt den teknikken ? For jeg ser ikke at du har brukt noe stempel først.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Teksten med "brudeparet" er et stempelmotiv :)

      Slett