Februarutfordringen

torsdag 30. november 2017

Julekalender i siste liten

Kanskje du er i siste liten med julekalender til mannen, eller har lyst til å lage en overraskelse til en venninne som fortjener en kalender?
Da er denne kjapp og enkel å lage.

Etter tips på scrappetreff i helga, har jeg lagd en kalender av en "After eight"-eske. Jeg viste ikke at det var 24 sjokoladebiter i en slik eske - så da var saken grei - perfekt for en kalender.


Dekorer alle sidene med mønsterark. Jeg har skåret ut en åpning nederst på den ene siden, hvor man da kan trekke ut en pose hver dag.



Da jeg skulle pynte boksen fikk jeg veldig "god" hjelp fra Findus. Helt utrolig hvor spennende de konglene var... Så Findus måtte få bli med på to av bildene.
Jeg måtte til slutt bare sette boksen høyt opp på ei hylle, slik at han ikke kom til.



Kanskje pus også vil ha kalender?

Bli med på vår julekalender da vel! Følg med i morgen!!

Produkter: 
Ark: 
Stempel: 
Dies: 


1 kommentar: