Februarutfordringen

tirsdag 24. juli 2018

Eske med kort

Hei alle sammen! Elin her i dag, og jeg har en eske med kort å vise frem. Noen ganger gir jeg bort bunker med kort, og da er det veldig kjekt å ha en fin eske å gi dem bort i.
Jeg har pyntet esken min veldig enkelt med et bilde, en diecut og noen blomster, i tillegg til mønsterark. 
Jeg valgte meg ut en grå peon, noen hvite roser og et par ferskenfargede roser. Ferskenfargen står godt til den turkise kartongen jeg har brukt. 
Esken med lokket delvis av. Jeg har ikke pyntet innsidene av esken denne gangen, ofte gjør jeg det. Her knøt jeg bare seam binding rundt haugen med kort og la dem pent i esken 

Produkter brukt: 
Ark: 
Dies: 
Blomster:
rose, hvit
rose, fersken

Håper du koser deg med sommeren. God, kreativ fjellklem (jeg er på hytta) fra 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar