Februarutfordringen

fredag 22. mars 2019

Til guttekonfirmant

Hei alle sammen.

Dere vet at noen ganger så er produktene vi bruker så fantastiske at de ikke trenger så mye mer, slik hadde jeg det når jeg lagde disse to små eksplosjonsboksene. De er begge 2" x 2", så store er de ikke.



Jeg brukte et stempel på sidene til den ene boksen, begge har fått sirkeldies til skrivefelt.


Som pynt har jeg helt enkelt bruk klistermerker med tekst, disse gjør jo alt så utrolig enkelt.


Helt til slutt skal jeg gi deg malen min. Karton på 6 x 6", score på 2 og 4 begge sider. Klipp så bort hjørene. Til logg har jeg brukt ark som 3 1/8" scorer 0,5" inn på hver side. Har dermed et lokk som er bittelitt større enn basen og passer godt rundt. Mønsterpapiret er alle 1/8" mindre enn basen.
En mal som dette kan du lage i alle størrelser, jeg har også laget noen som bare 1" x 1" til bordkort.

Jeg har brukt følgende produkter.
Ark:
Ungdommelig - nye utfordringer - PD 1900003
Dagen er din - Mååål - PD 17269
Dagen er din - fotball er livet - PD17268
Dies:
Sirkler - bølgekant - PD 18414
Klistermerker:
Gutten sin det - PD 18365
De beste ønsker - PD 18383

Håper du fant litt inspirasjon

Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar