Februarutfordringen

tirsdag 25. februar 2020

Konfirmasjonskort i rosa

I dag er det endelig min (Heidi) tur til å inspirere dere i bloggen! Jeg har gledet meg sååå til alle de flotte nyhetene, og det var nesten vanskelig å velge ut hva jeg skulle begynne med. Har så mange planer! :-D I første omgang er det et konfirmasjonskort i rosa-toner. Har brukt et av de blomstrete arkene på begge sider med et litt annerledes motiv.

Alle produkter er fra Papirdesign. Motivet er satt sammen av to stempler fra to ulike stempelplater. Skiltet og bakgrunnen er farget med Copics. På dette kortet valgte jeg å ha motivet bak mønsterarkene i motsetning til det motsatt som er vanligere. Panelene med mønsterark er montert på foamtape slik at det blir litt dybde i kortet.

"Konfirmant" er stanset ut i hvit mosegummi, det gir også litt dimensjon i forhold til kartong. Alle kanter er lett rufset, da blir ikke kortet så flatt.

På skiltet har jeg stemplet med lys brun farge og fargelagt med Copics. Bakgrunnen er laget selv, enkelt laget med rosa og lys blått :-)

Innsider med gavekortlomme og skrivefelt. På skrivefeltet har jeg brukt en tekst fra fjorårets konfirmantstempler og en stjerne fra samme plate. Denne er stemplet med rosa og blå stempelpute.

Teksten på gavekortlommen er fra en av vårens nye stempelplater - "Mot". Mange fine tekster på de nye stempelplatene! Gleder meg til å teste de ut mer!


Følgende produkter er brukt:

Mønsterark:

Stempler:
PD 1900153 Frihet (innside)

Dies:

Pynt:



Ønsker alle en strålende dag videre! :-)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar