Februarutfordringen

onsdag 16. september 2020

Gratulasjonskort med tutorial (video) på revne kanter

Et gratulasjonskort med slitte kanter. 
 

Tenkte å vise hvordan jeg ordner kantene på dette kortet.
Om du scroller ned så finner du en beskrivelse og video på hvordan jeg river opp kantene.


Inni er det som alltid stemplet et vers, og det er også plass til en personlig hilsen. 



Fremgangsmåte:
Jeg syr en kant rundt mønsterpapiret. 


Deretter limer jeg dette på kartongen. Ikke lim lenger enn til sømmen når du fester mønsterpapiret på kartongen. 


Panelene, rammen og motivet fester jeg med 3D-puter.


Slik ble kortet før kantene ble revet. 


For å rive kantene bruker jeg pinsett.



Slik ble det endelige resultatet.




Produktliste: 
Ark:
Dies:
PD 16171 Ramme 1
Klistermerker: 
Stempel: 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar