Februarutfordringen

tirsdag 23. mars 2021

Påske shakerkort!

 Hei alle sammen! Da jeg fikk se den herlige påskeegg diesen, så fikk jeg så lyst til å lage et shakerkort, som tenkt så gjort! Det er så artig at disse diesene kan brukes på så mange forskjellige måter! 



Jeg bruker skyggediesen til å lage hulle til shakerkortet, og limer et acetat på toppen slik at jeg får et vindu til shakerkortet mitt. 


Jeg har dekorert med masse blomster og en av bladdiesene. Bokstavene er klistremerker. 




Produkter
Ark
Dies
Dekor

Det nærmer seg påske med stormskritt, og jeg ønsker deg og dine en hyggelig påske. Kos deg og vær kreativ! 

Scrappeklem fra



2 kommentarer:

  1. Å for noen nydelige kort og så god ide å lage dem som shker kort.

    SvarSlett
  2. super smukt og lækkert kort

    SvarSlett