Februarutfordringen

lørdag 16. oktober 2021

Konvoluttdilla

Jeg får dilla på disse konvoluttkortene, og med nye ark er det en DRØM å lage de! Så her kommer luke 11 og 12. Luke 10 ligger i innlegget med utfordringen for oktober - hvis noen savner den. 

Dette grønne arket fra serien Hyttetur, er så lekkert!  Jeg digger grønt for tiden, og prikker har jeg alltid elsket - så da er jo dette arket et jeg må ha flere av!! Det er forresten baksiden av arket "Full fart i svingene". 

Jeg hadde ikke hjerte til å dekke det til - så luke nr.11 er veldig enkel og grei! SE på det arket da!!! 


Luke 12 er et helt vanlig hvitt ark, med dekor fra klipparket "Juleønsker". Nydelig motiv!



Produkter
Ark:
PD18415 - Hallo
PD17311 Sirkler
PD18414 Sirkler, bølgekant
Stempel:
PD2000365 Alfabet 4 små
Pynt:
PD17364 Limputer



5 kommentarer:

  1. Kjempe fine. Hvilke dies har du brukt til konoveluttene? Og hvor store er de ferdig? Artig å følge deg. Du lager mye fint🥰

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Tusen takk for koselig tilbakemelding! Beklager at det har tatt så lang tid før du har fått svar... har helt glemt å sjekke kommentarene på innlegget her! Konvoluttene er brettet, tutorialen finner du her på bloggen. Jeg husker ikke helt, men den er 10 cm bred og 17 cm høy - tror jeg.

      Slett