Februarutfordringen

lørdag 11. desember 2021

Vi teller ned

Tiden går fort når man har det kjekt! Og jammen har det gått fort siden konvoluttkalenderen min fikk sitt første innlegg - og nå er vi ved veis ende for denne gang. For her kommer luke 22, 23 og 24!

Jeg vil med dette takke for at så mange der ute også likte denne måten å lage kort på. Det gleder et lite scrappehjerte å se alle de flotte konvoluttkortene som lages! Helt supert!! 

Hvis du ennå ikke har sett tutorialen, så finner du den HER!  




Sånn!

DA håper jeg du har fått mye inspirasjon til å bruke opp noe av ark-lageret ditt, og at du har generelt har blitt inspirert til å bruke noen av de flotte dies som Papirdesign har produsert! De er jo helt "elsk" alle smmen!! 

HO HO HO HO!

Produkter:
Papir
PD2100783 Hyttetur - Hytteveggen 
PD2100782 Hyttetur - Gøy på fjellet
Dies:
PD2100699 Nisse med briller
PD2100691 Julekule 2
PD1900170 Juletre 2
PD18414 Sirkler, bølgekant
PD17306 God jul, banner
Stempel:
PD1900157 Juletre
PD1900159 Dompap
PD2100739 Gledelig jul, rød
PD2100740 Juleklem, kraft


22 kommentarer:

  1. Flott dekorerte gaveposer. Lekre papirer.

    SvarSlett
  2. Utrolig Flott og Kule... å veldig praktiske! Hærlig kreativt på alle forskjellige! Da fåe jeg si God Jul! Siden vi kom til 24. ♥️

    SvarSlett
  3. Så utrolig flotte! :)
    jeg kjenner jeg har så lyst til å kreere når jeg ser alt det flotte dere lager :)

    SvarSlett
  4. Herlig pyntet. Masse flott inspirasjon fra disse konvoluttene

    SvarSlett
  5. Så flott den konvoluttkalenderen du har laget.
    Artig med noe annet enn en "vanlig" kalender.

    SvarSlett
  6. De er så fine disse konvolutt kortene dine, nydelig pynta alle sammen :D

    SvarSlett
  7. Disse kortene dine er utrolig flotte- og gir mye inspirasjon 🥰👍

    SvarSlett
  8. Det har vært gøy å følge med på denne konvoluttkalenderen. Unike og flotte hver og en!

    SvarSlett
  9. Veldig flotte 🤩 Takk for flott inspirasjon 🤩

    SvarSlett
  10. Utrolig flott konvolutt-kalender du har laget 🤩
    Og den nisse diesen er bare så kul 🎅

    SvarSlett
  11. Utrolig flott kort og så stilig med svart og kvitt på den dies!!skal prøve det selv 😃 har bare brukt gulv og sølv på denne til nå.

    SvarSlett