Februarutfordringen

tirsdag 18. oktober 2022

Julekort av klippark

Hei hei. 

I dag vil jeg vise dere et julekort jeg har laget med bruk av det nye klipparket til Papirdesign. 

Jeg har gjort det til en vane og ta med meg en liten saks og et ark eller to hver gang jeg følger ungene på fritidsaktiviteter. Da sitter jeg igjen med en haug av ferdig klippede figurer når jeg skal sette meg og lage kort. 


Jeg har brukt symaskin på noen av lagene og opphøyd med 3D-puter for at kortet ikke skal bli så flatt. 

Glitret med Stickles star dust. 




En liten snutt hvor dere set effekten av glitteret: 



Produktliste:

Papir:

Klippark (utsolgt på lager, men i butikk).

Grønn kartong (utsolgt på lager, men i butikk).

Dies:

Kristhorn krans (utgått på lager, men i butikk).

Annet:

jule-1-6-buttons

julefred rød klistremerker


Ønsker dere en kreativ og fin dag. 

Susanne :)


1 kommentar: