Februarutfordringen

søndag 25. desember 2022

Pakkelapper


GOD JUL fra meg til deg!
Håper dagen i går ble fin, og at alle fikk kjenne på julehøytid og juleglede!


Jeg viser dere bare noen enkle pakkelapper i dag - litt sent kanskje... eller kanskje ikke alle fikk julegavene sine i går? DA er disse pakkelappene kjekke å lage. Litt rester og litt vellum - vipps. Det vises ikke så godt på disse bildene ser jeg, men de har tre lag; ett hvitt bakerst for skriving, mønsterark og så ett lag med vellum som er dekorert. 


Denne pakkelappen er bare en ferdig tag med pålimte striper/rester fra pulten. 
VELDIG enkel måte å lage tags på!

Nå håper jeg dere får en fin 1.juledag, og koser dere skikkelig i julen!
Vi sees i 2023!



 Produkter





7 kommentarer:

  1. Knallfine! Å jeg synes disse var både forseggjorte og Lekre! Samt kreative. Fikk så lyst til å embosse igjen! Å det er så fint når det blir litt på kanten, å hele det runde ikke blir med. Men jeg finner jo aldri på sånt. Kjempestilig!

    SvarSlett
  2. Merry Christmas. Love the neutral colours you used. Hugz

    SvarSlett
  3. Veldig lure pakkelappar 😀 mvh Audhild Bogstad

    SvarSlett
  4. Deler du oppskrift på votten

    SvarSlett
    Svar
    1. Hilsen Elin Bjørneset

      Slett
    2. Hei! Beklager sent svar. Saltostrikk.com har ei fin oppskrift på mini-selbuvotter. Sjekk ut den!

      Slett