Februarutfordringen

lørdag 5. august 2023

Skål og gratulerer vol.2




Et brettekort til en ølglad jubilant.
Det er bare å boltre seg i de nye ølarkene, og klippe i vei. Når ark er litt "mye" bruker jeg å ha de lengst bak, eller som små detaljer på et kort. Andre ganger lager jeg konvoluttkort av de. Det er de perfekte til.

Her har jeg tatt det mest bråkete arket bakerst, og bare som en detalj under teksten. Og da trenger det nødvendigvis ikke å være så mye annet på kortet. Det kan fort bli "too much", for min smak. 




Jeg tenkte lenge å bruke ølglasset på forsiden, og brukte egentlig litt tid på dette. Flere lag på skummet, vellum på glasset og litt hvite streker her og der... men så ble det for mye - og da måtte det stå inni kortet. Like greit det.




PRODUKT:
Mønsterark:
Dies:
Stempel:

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar