Februarutfordringen

lørdag 2. september 2023

Restefest



Jeg synes det er skikkelig gøy å bruke opp restene mine. Her er det striper av mønsterark som måler 10x5 cm som jeg limer oppå hverandre. De limes med 3D-puter i bunn og vanlig lim på toppen.

På den måten får man den effekten som du ser på kortene her.





Så er det bare å finne litt pynt på toppen og en snor. Vipps er det et fint restekort - og haugen av rester merket det ikke en gang.... he he
 Lager man mange nok, vil det nok merkes etterhvert.




Her er ett til, i lyse toner.
Papirdesign har jo utrolig masse fine mønsterark, så utvalget er stort!! 




Lykke til ned i restearkene!
Jeg gleder meg til å se hva som dukker opp, om du ble inspirert!

Kortene måler 10x15 cm ferdig bretta. Så basen er altså 10x30 cm, med en brett på midten. Jeg har ikke pyntet inni kortet, for noen ganger er slike kort lettere å gi bort til de som nødvendigvis ikke setter like mye pris på hjemmelagde kort...





PRODUKT:
Mønsterark:
Dies:
PD1900296 Konfirmanten 2, klistremerker

  





1 kommentar: