Februarutfordringen

lørdag 30. mars 2024

Konvoluttkort med utfordring


UTFORDRING JA....
Jeg er ikke så glad i å scrappe lilla.... jeg synes det er skikkelig lekkert når andre gjør det, men jeg blir liksom ikke helt fornøyd når jeg gjør det selv.... Vet ikke helt hvorfor, men lilla er ikke helt min farge.
MEN når Papirdesign kommer med fine lilla mønsterark - da tar jeg utfordringa da...

Og da ble det til slutt et konvoluttkort 
(jeg tror jeg prøvde iallefall 3 prosjekt med lilla, uten at det ble noe godkjent resultat å vise fram....)



Jeg har ikke lagd dette slik at der er åpent på toppen, men lagd en liten lomme på baksiden med plass til hilsen og ev.penger til konfirmanten. En liten vri der da altså.



Mønsterark:
Dies:
Annet:
PD1900298 Konfirmant 4



 

1 kommentar:

  1. Nydelig! Likte veldig godt lilla tema. Syns det er så lekkert med disse utklipte motivene/blomstene men har ikke fått til å lage noe slikt selv enda. Stilig med egen vri på Åpning/lomme til pengegave. Dette ble Lekkert og egenartet å jeg blir inspirert. God Påske ☀️

    SvarSlett